• Betalen met iDeal en (gratis) achteraf betalen
  • Online orders altijd GRATIS bezorging
  • Familiebedrijf sinds 1972
Online shop 24/7 geopend!

Klantenservice

Heb je een vraag over onze winkel of uw bestelling? Neem dan snel een kijkje tussen onze veelgestelde vragen hieronder! Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via e-mail, telefoon of via WhatsApp.

Algemeen

Pin
Betalen in de winkel met de PIN.

Contant
Betalen in de winkel met contact geld.
Let op: dit kan alleen in de winkel.

iDEAL
Via de vertrouwde en veilige online betaalomgeving van uw bank.

Creditcard
Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat uw artikel is geleverd.
Let op: Deze betaalmogelijkheid is alleen mogelijk in de online shop.

Bancontact
De veilige en online betaalomgeving voor klanten uit België.

Wij bieden u ook de mogelijkheid om gratis achteraf te betalen. Hiervoor hebben wij de volgende betaalmogelijkheden.

Afterpay
Achteraf betalen binnen 60 dagen. Het bedrag moet voldaan worden binnen de 60 dagen, ook indien het product dan nog niet geleverd is vanwege levertijd.

Pinnen bij de chauffeur
Als u kiest voor pinnen bij aflevering, dan heeft de chauffeur een pinapparaat bij zich en heeft u de mogelijkheid om te pinnen bij de chauffeur bij aflevering van uw bestelde artikelen. Ook wel rembours genoemd.

De showroom van Old Inn Wonen is gevestigd in Dirkshorn: Dorpsstraaat 49, 1746AB Dirkshorn.

U kunt hier klikken om een bericht sturen naar ons Whatsapp nummer, zo kunnen wij u een nog beter beeld geven van onze mooie meubels.

Bestellingen

Bedankt voor uw bestelling! Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en leveranciers, en een extern transport bedrijf. Zodra uw order compleet is, wordt er binnen 3 werkdagen contact met u opgenomen vanuit ons transport om een afspraak te maken voor de levering. Dit contact gebeurt telefonisch, of u ontvangt een mail met daarin een tijdsvak wanneer en hoe u een afspraak kunt maken voor de levering. U ontvangt daarna een e-mail ter bevestiging van de gemaakte afspraak. Hierin wordt ook een tijdsindicatie gegeven voor de levering, en (mits van toepassing) het resterende bedrag wat u bij levering nog dient te pinnen.

Wanneer u uw bestelling of een gedeelte daarvan wenst te annuleren kunt u dit mailen naar dirkshorn@oldinn.nl.

Meubels die voor u op maat gemaakt worden, kunnen binnen 5 dagen kosteloos geannuleerd worden. Na 5 dagen kunnen hier kosten aan verbonden zijn.

Levering

Alle levertijden staan per product aangegeven op onze website. Besteld u meerdere meubels, dan kunt u uitgaan van het product met de langste levertijd.

Levertijden zoals aangegeven op de website zijn indicatief. Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en leveranciers en dit kan de levertijd soms beïnvloeden.

Overschrijding van de leveringstermijn geeft geen recht op schadevergoeding.

We hebben een gratis standaard bezorging tot deur of Bezorging & Service, de kosten hiervoor zijn €49,-

Als u kiest voor een Standaard bezorging wordt uw bestelling tot de deur geleverd. Dat kan zijn door de pakketdienst, als de afmetingen van het artikel het toelaten. Wij werken meestal met PostNL en u ontvangt van ons de Track&Trace code als deze beschikbaar is.

In de meeste gevallen, bijvoorbeeld bij een tafel of kast, wordt de Standaard bezorging gedaan door onze transportservice. Deze standaard bezorging is gratis. Zij leveren uw bestelling met één man tot de deur. Montage van de meubelen is niet inbegrepen en uw eigen verantwoordelijkheid. Evenals het afvoeren van het verpakkingsmateriaal.

Als de Standaard bezorging wordt gedaan door onze transportservice, wacht u telefonisch contact af van hen om met u de dag en het tijdstip te bepalen. Houdt er rekening mee dat er enkele dagen overheen kunnen gaan tussen de bestelling van het product en het contact met de transporteur. Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en regio’s en dit kan de levertijd en het contact met de transporteur soms beïnvloeden.

Met onze Bezorging & Service heeft u de beste en uitgebreide optie te pakken. Wij komen uw bestelling met twee professionals bezorgen. En buiten deze ijzersterke bezorging, bieden wij ook een uitgebreide service, zodat u meteen kunt genieten van uw aankoop. Een fijnere aflevering kunt u zich haast niet wensen, want u heeft er geen omkijken naar.

  • Wij pakken het meubel / de meubelen uit en nemen al het verpakkingsmateriaal mee.
  • Wij monteren uw meubel, zodat u dit zelf niet hoeft te doen.
  • Indien nodig plaatsen wij vilt zodat de ondergrond niet beschadigd en wij zetten uw product op de gewenste plek.
    Let wel: de gewenste plek doen wij in overleg, indien u dit niet vooraf heeft aangegeven zetten wij uw bestelling op de begane grond.

De twee-man-bezorging wordt gedaan door onze transportservice. De transporteur neemt telefonisch of via e-mail contact op met u om de dag en het tijdstip te bepalen. Houdt er rekening mee dat er enkele dagen overheen kunnen gaan tussen de bestelling van het product en het contact met de transporteur. Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en regio’s en dit kan de levertijd en het contact met de transporteur soms beïnvloeden.

Al onze meubels staan opgeslagen in ons magazijn centraal in Nederland. Het is daarom niet mogelijk om uw meubels op te halen in onze showroom te Dirkshorn, alles wordt geheel netjes bij u thuis bezorgd!

Retourneren

Binnen 30 dagen na ontvangst mag u uw aankopen retourneren. De kosten hiervoor bedragen €49,-. Het retourneren kunt u via een e-mail naar dirkshorn@oldinn.nl bij ons doorgegeven, dan zal er een nieuwe afspraak gemaakt worden door ons transport voor het ophalen van het product.

Binnen 30 dagen na ontvangst mag u uw aankopen retourneren. De kosten hiervoor bedragen €49,-. Het retourneren kunt u via een e-mail naar dirkshorn@oldinn.nl bij ons doorgegeven, dan zal er een nieuwe afspraak gemaakt worden door ons transport voor het ophalen van het product.

Garantie en Service

Wij ontvangen graag foto’s van het geleverde meubel, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. U kunt dit onder vermelding van uw ordernummer e-mailen naar dirkshorn@oldinn.nl. er eventueel kosten aan de service aanvraag verbonden kunnen zijn.

Wat vervelend! Wij ontvangen graag foto’s van het geleverde meubel, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. U kunt dit onder vermelding van uw ordernummer e-mailen naar dirkshorn@oldinn.nl.

Onderhoud

Voor zowel het voorkomen als behandelen van uw meubels verwijzen wij u door naar www.meubelonderhoud.nl.

U kunt de stoelpoten voorzien van klassieke viltjes. Wilt u graag stoeldoppen van hoogwaardige kwaliteit en een lange levensduur, verwijzen wij u graag door naar de website www.vloerglijders.nl, of www.scratchnomore.nl. Hier kunt u voor elk onderstel een passende stoeldop vinden.

Ons assortiment tafels bestaat uit diverse houtsoorten. Vind hier ons advies voor zowel onbehandelde, als gelakte meubels.

Voor het gebruik van een monocoat olie  voor uw eiken tafel kunt u hier een specifiek gebruiksaanwijzing vinden.

Load More