Bezorgen & Afhalen
Je hebt een bestelling geplaatst bij ons, dit kan telefonisch zijn geweest, per mail, in de online shop of bij ons in de showroom. Om de bestelling in huis te krijgen kun je kiezen uit 2 opties:
Standaard bezorging
Als je kiest voor een Standaard bezorging dan wordt jouw bestelling tot de deur geleverd. Dat kan zijn door de pakketdienst, als de afmetingen van het artikel het toelaten. Wij werken meestal met PostNL en je ontvangt van ons de Track&Trace code als deze beschikbaar is.
In de meeste gevallen, bijvoorbeeld bij een tafel of kast, wordt de Standaard bezorging gedaan door onze transportservice. Deze standaard bezorging, ook wel dropshipment, is gratis. Zij leveren jouw bestelling met één man tot de deur. Wij bezorgen helaas niet op etages. Bestelde artikelen worden tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd . Montage van de meubelen is niet inbegrepen en jouw eigen verantwoordelijkheid. Evenals het afvoeren van het verpakkingsmateriaal.
Bij standaard bezorging ontvangt u een e-mail van Routific met het exacte bezorgmoment. Mocht de geplande bezorging niet uitkomen, neem dan contact met ons op. We plannen graag een nieuw bezorgmoment voor u in. Houdt er rekening mee dat er enkele dagen overheen kunnen gaan tussen de bestelling van het product en het contact met de transporteur. Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en regio’s en dit kan de levertijd en het contact met de transporteur soms beïnvloeden.
Zelf ophalen
Bij het plaatsen van de bestelling kun je aangeven of je de bestelling zelf komt ophalen. Wij werken met diverse magazijnen en voorraden dit kan de levertijd voor het zelf afhalen soms beïnvloeden. Het afhalen van de goederen kan alleen plaatsvinden in Dirkshorn. Als jouw bestelling binnen is, nemen wij contact met je op. Wij maken dan graag een afspraak wanneer je jouw bestelling kunt komen ophalen.