Veelgestelde vragen
Algemeen
De showroom van Old Inn Wonen is gevestigd in Dirkshorn: Dorpsstraaat 49, 1746AB Dirkshorn.
Pin
Betalen in de winkel met de PIN.
Contant
Betalen in de winkel met contact geld.
Let op: dit kan alleen in de winkel.
iDEAL
Via de vertrouwde en veilige online betaalomgeving van jouw bank.
Creditcard
Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat jouw artikel is geleverd.
Let op: Deze betaalmogelijkheid is alleen mogelijk in de online shop.
Bancontact
De veilige en online betaalomgeving voor klanten uit België.
Je kunt hier klikken om een bericht sturen naar ons Whatsapp nummer, zo kunnen wij je een nog beter beeld geven van onze mooie meubels.
Bestellen
Bedankt voor jouw bestelling! Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en leveranciers, en een extern transport bedrijf. Zodra jouw order compleet is, wordt er binnen 3 werkdagen contact met je opgenomen vanuit ons transport om een afspraak te maken voor de levering. Dit contact gebeurt telefonisch, of je ontvangt een mail met daarin een tijdsvak wanneer en hoe je een afspraak kunt maken voor de levering. Je ontvangt daarna een e-mail ter bevestiging van de gemaakte afspraak. Hierin wordt ook een tijdsindicatie gegeven voor de levering, en (mits van toepassing) het resterende bedrag wat je bij levering nog dient te pinnen.
Wanneer je jouw bestelling of een gedeelte daarvan wenst te annuleren kan je dit mailen naar dirkshorn@oldinn.nl.
Meubels die voor jou op maat gemaakt worden, kunnen binnen 5 dagen kosteloos geannuleerd worden. Na 5 dagen kunnen hier kosten aan verbonden zijn.
Levering
Retourneren
Alle levertijden staan per product aangegeven op onze website. Bestel je meerdere meubels, dan kan je uitgaan van het product met de langste levertijd.
Levertijden zoals aangegeven op de website zijn indicatief. Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en leveranciers en dit kan de levertijd soms beïnvloeden.
Overschrijding van de leveringstermijn geeft geen recht op schadevergoeding.
Als je kiest voor een Standaard bezorging wordt jouw bestelling tot aan de deur geleverd. Dat kan zijn door de pakketdienst, als de afmetingen van het artikel het toelaten. Wij werken meestal met PostNL en je ontvangt van ons de Track&Trace code als deze beschikbaar is.
In de meeste gevallen, bijvoorbeeld bij een tafel of kast, wordt de Standaard bezorging gedaan door onze transportservice. Deze standaard bezorging is gratis. Zij leveren jouw bestelling met één man tot aan de deur. Montage van de meubelen is niet inbegrepen en jouw eigen verantwoordelijkheid. Evenals het afvoeren van het verpakkingsmateriaal.
Bij standaard bezorging ontvangt u een e-mail van Routific met het exacte bezorgmoment. Mocht de geplande afspraak niet uitkomen, neem dan contact met ons op. We plannen graag een nieuw bezorgmoment voor u in. Houdt er rekening mee dat er enkele dagen overheen kunnen gaan tussen de bestelling van het product en het contact met de transporteur. Wij werken met diverse magazijnen, voorraden en regio’s en dit kan de levertijd en het contact met de transporteur soms beïnvloeden.
Al onze meubels staan opgeslagen in ons magazijn centraal in Nederland. Het is daarom niet mogelijk om jouw meubels op te halen in onze showroom te Dirkshorn, alles wordt geheel netjes bij je thuis bezorgd!
Je mag je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Wil je iets terugsturen? Stuur dan een e-mail naar dirkshorn@oldinn.nl. We plannen dan samen een geschikt moment in waarop onze transportdienst het product bij je ophaalt.
Belangrijk:
Bewaar de originele verpakking, inclusief het doorzichtige tape. Dit is nodig voor een veilige en correcte retourzending.
Is er schade aan het product? Stuur dan duidelijke foto’s van de schade mee in je e-mail naar dirkshorn@oldinn.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
Binnen 30 dagen na ontvangst mag je jouw aankopen retourneren. De kosten hiervoor bedragen €79,-. Het retourneren kan je via een e-mail naar dirkshorn@oldinn.nl bij ons doorgegeven, dan zal er een nieuwe afspraak gemaakt worden door ons transport voor het ophalen van het product.
Garantie en Service
Wij ontvangen graag foto’s van het geleverde meubel, zodat wij jou een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt dit onder vermelding van jouw ordernummer e-mailen naar dirkshorn@oldinn.nl.
Wat vervelend! Wij ontvangen graag foto’s van het geleverde meubel, zodat wij jou een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt dit onder vermelding van jouw ordernummer e-mailen naar dirkshorn@oldinn.nl.